czytelnia

Czytelnia to miejsce, w którym się czyta. Najczęściej książki.

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

U mnie zawsze świeci słońce. Victoria Twead



Nie, nie zaczęłam znowu kupować książek z porzuconej przed laty półki "kupiłam zrujnowany dom na południu Europy i teraz o tym napiszę". Po prostu przekopuję się przez stosy zaległości, zanim się ich pozbędę.

Najwyraźniej mam odmienne poczucie humoru, bo nie mogłam znaleźć tych gejzerów radości. Książka jest po prostu słaba. Może nie najgorsza, ale żadne to pocieszenie, bo swego czasu rynek zalało tsunami pokrewnych jej powieści. Na dodatek fatalnie tłumaczona. W pewnej chwili pomyślałam, że jeśli raz przeczytam o "kurczakach znoszących jajka", to mnie trafi szlag. No i warto by wiedzieć, że żółte kartki to po prostu książka telefoniczna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz